Varaa tutustumis­aika

 *

 *

 *

 *

 

Tähdellä ( * ) merkityt kentät ovat pakollisia.

Liity nyt / Bli medlem nu

 *

 *

 *

 *

 *

 *

Alle 18 -vuotiaalta tarvitaan huoltajan suostumus.
För personer under 18 år krävs vårdnadshavarens underskrift.

Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia. ( * )
Obligatoriska fält är markerade med en asterisk. ( * )

RYHMÄLIIKUNTA

Noin 40 erilaista ryhmäliikuntatuntia sinun iloksesi!

Voimme ylpeinä sanoa, että Kuntokeskus Actilife tarjoaa alan laajimman valikoiman ryhmäliikuntatunteja Kokkolassa. Ohjaajamme ovat ammattitaitoisia, kokeneita ja innostavia. Tarjoamme joka viikko kymmeniä tehokkaita, hauskoja, monipuolisia ja turvallisia ryhmäliikuntatunteja. Lupaamme, että löydät meiltä ryhmäliikuntatunnin, joka sopii juuri Sinulle!

Laaja ryhmäliikuntavalikoimamme sopii kaikille kuntoilijoille ja antaa hyvän mahdollisuuden kokeilla ja oppia uutta. Valikoimasta löytyy sopivia tunteja sekä aloittelevalle liikkujalle että kokeneemmalle treenaajalle.

Les Mills -tunnit

Les Mills -tunnit

Les Mills BODYPUMP™ on tunnin mittainen lihaskuntotreeni ryhmässä musiikin tahdissa. Tunnilla vahvistetaan kehon suurimpia lihasryhmiä levytangon ja -painojen avulla. Jokainen voi harjoitella omalla kuntotasollaan valitsemalla itselleen parhaiten sopivat painot. Ohjaaja antaa variaatioita ja ohjeistaa tekniikkaa turvallisen ja tehokkaan treenin takaamiseksi.

Les Mills BODYCOMBAT™ on itsepuolustuslajeihin pohjautuva tunti, jonka liikkeissä näkyy mm. nyrkkeily, karate, kung-fu ja thaiboxing. Tunti tarjoaa haasteita sekä sydämelle että koordinaatiokyvylle. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa paranee hauskalla tavalla aerobinen kunto ja lihaskestävyys.

Les Mills CXWORX™ Dynaamisten lihaskuntoliikkeiden avulla vahvistetaan vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia, mikä parantaa myös yleistä hyvinvointia. Nopea ja tehokas treeni 30 minuutissa. 

Les Mills GRIT Strength 30 -minuuttinen HIIT (High Intensity Interval Training) -harjoitus, joka on suunniteltu kehittämään voimaa ja lihasmassaa. Apuvälininä käytetään levypainoja ja -tankoa.

Les Mills TONE™ on monipuolinen treeni koko keholle. Se on optimaalinen yhdistelmä aerobista- ja lihaskuntoharjoittelua, sekä keskivartalon voimaa vahvistavaa treeniä. Liikkeet tehdään omalla kehon painolla ja vastuskuminauhan avulla. Jokainen voi tehdä liikkeitä omalla kuntotasollaan, joten tämä harjoitus soveltuu kaikille!

Les Mills SH´BAM™ Listahuippujen jättihittejä, tanssimusiikkia, jota kuulet suosituimmissa yökerhoissa ympäri maailman, tuttuja klassikkoja sekä moderneja latinohittejä: SH`BAM™ on hauska ja sosiaalinen tapa treenata. Jokainen 45 -minuuttinen SH`BAM™ tunti on energinen ja ainutkertainen. Vapauta sisäinen tanssijasi!

Les Mills BODYSTEP™ Classic on energinen ja iloinentunti steppitunti. Tunnilla ohjaaja antaa aina paljon vaihtoehtoja turvallisen ja tehokkaan treenin takaamiseksi. Iloinen ja menevä musiikki yhdistettynä yksinkertaisiin ja sporttisiin askelyhdistelmiin nostaa sykkeen helposti huippulukemiin. Tunti sopii kaikille hyvästä musiikista, innostavasta ohjauksesta ja hyvästä treenifiiliksestä nauttiville liikkujille.

Les Mills BODYBALANCE on joogaa, pilatesta ja tai chitä yhdistelevä tunti, joka kehittää liikkuvuutta ja voimaa. Rauhoittavan musiikin tahtiin tehtävät liikesarjat ja venytykset luovat harmonisen kokonaisuuden.

Kehon- ja mielenhuoltotunnit

Upeassa lämpöstudiossa Actilife Medical Fitness Centerissä Kallentorilla nautit tunneista terveyttä edistävän infrapunan lämmössä.

Kehon- ja mielenhuoltotunnit

Yin -jooga HOT on rentouttava ja rauhallinen joogaharjoitus, jossa pääpaino on joogan venyttävissä asanoissa. Soveltuu kaikentasoisille harjoittelijoille.

HOT -lämpöjooga tunti on rauhallinen Hatha&Vinyasa -joogaharjoitus, jossa käytetään runsaasti avauksia ja venytyksiä. Tunti soveltuu kaikentasoisille harrastajille.

AirYoga Easy Perinteinen joogaharjoitus saa uusia ulottuvuuksia, kun osa asanoista toteutetaan katosta riippuvan silkkitrapetsin kanssa. AirYoga Easy on ensikosketus ilmajoogan maailmaan. Tunti sopii ihan kaikille. Pukeudu mieluiten ihonmyötäisiin pitkiin housuihin ja pitkähihaiseen paitaan (vähintään kainalot peittävään t-paitaan) ja jätä riippuvat korut pois.

AirYoga HOT Taso II Ilmajooga Taso II -tunti vie sinut yhä syvemmälle liinan mahdollisuuksiin. Tunnille osallistuminen edellyttää I Tason tunneilla tehtävien liikkeiden hallintaa. Tunti pidetään infrapunan lämmössä. Pukeudu tunnille mieluiten ihonmyötäisiin pitkiin housuihin ja pitkähihaiseen paitaan (vähintään kainalot peittävään t-paitaan) ja jätä riippuvat korut pois.

AirFlow Rangan liikkuvuutta lisääviin ja keskivartaloa vahvistaviin harjoituksiin keskittyvä AirFlow on lempeä ja kaikille soveltuva kehonhuoltotunti liinaa hyödyntäen. Pukeudu tunnille mieluiten pitkähihaiseen paitaan (vähintään kainalot peittävään t-paitaan) ja jätä riippuvat korut pois.

Pilates HOT Pilatesmenetelmä on kehonhallintamenetelmä, jossa keskitytään harjoittamaan kehon keskivartalon lihaksia; selkä- ja vatsalihaksia. Pilatesharjoittelussa huomio kiinnitetään selän luonnolliseen asentoon, oikeaan hengitystekniikkaan sekä kehon keskeltä ulospäin suuntautuvaan liikkeen hallintaan. Liikkeiden vaikutusta tehostetaan lämmön avulla.

Venyttely HOT Lempeä venyttelytunti, jonka aikana läpikäydään kehon isoimmat lihasryhmät infrapunan lämmössä. Sopii harjoittelusta palautumiseen tai kehonhuoltotuntina oman harjoituksenaan.

Venyttely/Foam Roller HOT

Actilife -tunnit

Actilife -tunnit

BootyExpress 45´ Supertehokas reisi-pakara -alueen lihasten treenaamiseen keskittyvä muokkaustunti, jossa reidet ja pakarat vahvistuvat ja saavat uuden muodon. Liikkeet tehdään kehonpainoa hyödyntäen tai välineitä, kuten kuminauhaa apuna käyttäen. Tehokasta ja hauskaa!

Muokkaus Tehokas muokkaustunti koko keholle! Tunti koostuu askeltaen tehtävästä alkulämmittelystä, jonka jälkeen treenataan koko keho tehokkaasti läpi käyttäen kuminauhaa ja omaa kehonpainoa. Takuuvarma sykkeennostattaja!

Zumba® Kuumat latino- ja afrorytmit kaikuvat ja lanne alkaa keinua luonnostaan: Zumba® -tunnilla pääset tanssimaan salsaa, reggaetonia, afroa, flamencoa ja hip hoppia helpoilla ja innostavilla liikkeillä. Tunnilla tanssitaan vuoroin nopeaan ja hitaaseen tempoon.  Zumba® -tunnilla koet liikunnan iloa parhaimmillaan! Kyllästymään ei pääse, sillä jokainen tunti on ainutlaatuinen. Tavoitteena on, että jokainen poistuu Zumba® -tunnilta hikisenä hymy huulilla ja hyvällä tuulella.

TestYourLimits! Haasta kehosi todelliseen treeniin PT -ohjaajan valvovan silmän alla! Tiukka treenitunti paljon treenanneille. Tunnilla käydään koko vartalo läpi, vähemmän toistoja ja enemmän painoja. Kuntosalitreenin ja ryhmäliikuntatunnin yhdistelmä. Suosittelemme lämmittelyä ennen tunnille tuloa.

 

Spinn -sisäpyöräily

SPINN -SISÄPYÖRÄILY

Spinn 30´ Easy  Tunti on sisäänajo sisäpyöräilyn kiehtovaan ja energiseen maailmaan. Helpolla alkeistunnilla opit oikean ajotekniikan ja sisäpyöräilyn nautinnollisen tunnelman. Tule mukaan helpolle perustunnille ja laita pyörät pyörimään!

SpinnI  I -tason tunti on 45 minuutin helppo ja tehokas peruskestävyystunti. Tunnin aikana käydään huolellisesti läpi pyörän säädöt ja erilaiset polkemistekniikat. Tunti koostuu pitkästä lämmittelypyöräilyjaksosta, loivista nousuista ja alamäistä. Tunti sopii hyvin tehokkaaseen rasvanpolttoon ja reisien ja pakaroiden kiinteyttämiseen.

SpinnII II -tason tunti on energinen vauhtikestävyystunti, jossa tasamaa saa seurakseen kiihkeitä alamäkiä ja jyrkkiä, reisiä ja pakaroita tehokkaasti polttelevia ylämäkiä ja pitkiä nousuja. Tunti sopii kaikille tehokkaista sisäpyöräilytunneista pitäville.

SpinnI Polar Cardio Sykeohjattu peruskestävyystason sisäpyöräilytunti, jossa käytetään Polarin sykevöitä ja -lähettimiä. Sykeohjauksen avulla jokainen harjoittelija saa samanlaisen treenin, sillä tunti on rakennettu sykealueita hyödyntäen. Sykeohjauksen avulla saat harjoittelusta entistä enemmän irti!

SpinnII Polar Cardio  Sykeohjattu vauhtikestävyystason sisäpyöräilytunti, jossa käytetään Polarin sykevöitä ja -lähettimiä. Sykeohjauksen avulla jokainen harjoittelija saa samanlaisen treenin, sillä tunti on rakennettu sykealueita hyödyntäen. Sykeohjauksen avulla saat harjoittelusta entistä enemmän irti! II -tason tunnilla suurin osa työskentelyajasta pysytään nopeuskestävyysalueella.

AamuSpinn  Tunti on yhdistelmä I ja II -tason tunteja: tunti alkaa sopivan rauhallisesti ja tehoja lisätään loppua kohden unihiekkojen varistua silmistä.

 Spinn-sali

 

 

 

 

Sulje ×

Facebook instagram FI SE